metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

lundi, décembre 25, 2006

epikelerlogoa

ze..mozkorra?bai. baina leihotik begiratu eta jabetzeko gai. lekzioak. pausoaketa jauziaketa erabakiak. 20 urte ate joka. heldua?agian; umea?egunero. mAite zaituztet. jabetu naiz, bizitza hartu behar den olatua dela.....bestela.......ondarra.....HONDARMENDIA.

5 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Mozkorrak bizitza eta momentua beste begi batzuekin ikusten laguntzen du, momentuan momentukoa egiten! EGUN NORMALETAN ERE EGIN BEHARKO GENUKEENA!!!

9:30 PM  
Anonymous Anonyme said...

alkoholismoaren destruktibo eta inutilaren goratzarre absurdoa?

9:24 AM  
Anonymous Anonyme said...

EPI(keler)LOGOa idazten?
Ta surfero bokazioarekin?
Noizean behin hondarra tragatzea inebitablea da, bereziki kelerrak edozertan tartekatzen badira...

Good luck

10:49 AM  
Blogger iker said...

Kaixo nire izena IKER da eta alkohola edaten dut, txokolatea jaten dut, txirriak erretzen ditut, kafe ugari hartzen ditut... eta abar eta abar.
Adinak ez du beti heldutasuna ematen. Ni heldua izanik ere bizitzaren bolada honetan nire umetasuna gero eta geihago lantzen ari naiz. Etzi Marsellara noa espetxe batetara eta hori bai ez dela umekeria.

2:58 PM  
Anonymous Anonyme said...

Goazen urte deritzen hau amaitzera, beste bat hasteko, zenbakien geroa presentziatzera, istorio berriak izkiriatzera. Hori bai hondarmendia.

10:25 AM  

Enregistrer un commentaire

<< Home