metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

mercredi, mars 08, 2006

CON NUESTRA OCA LOCA

Barrabil pare bat hor aritu zen atzo Euskadi Irratian hitz eta pitz. Galdera askok ile txiki horietatik tira zieten (au!) eta beste batzuetan hor aritu ziren, eskrotoa eta beraiek, dena mahai gainean jarrita, ze handia naizen esan nahian bezala. Los pusieron encima de la mesa.


Eta gu, tonto moduan, beraiei entzuten.


Nik ordea, gazte hauen irratsaioa baino gauza ederrago bat deskubritu nuen, irratsaioa grabatzeko cassetten bila ari nintzela.


Nire gurasoen ahotsa zen, cassette grabatu zahar batean, esanez benga ba, kantatu, eta nire ume ahotsaren erantzunak Zergatiiiik? Eta nire gurasoak, denbora pasatzen hasi dela ba, kantatu El juego de la oca, benga, kantatu hori…

- Zebaaaa?

- Denbora aurrera dijoala ba!

- Balee baaa. Ven a jugar… de la oca, ven a jugar con nuestra oca loca, nananaaaa na na na na na na naaaaaa nananananananainnaninrinainna nanii dundrdrdrdrundun


Aita sentitu naiz bere semearen ahotsa entzun berritan. Lerdea kokotxean behera.

10 Comments:

Blogger MAGABILA said...

...Laster femme fatale-ren poema batzuk, baita Mr. Puro-ren baten batzuk ere.

Ondo izan kabrones

7:20 PM  
Anonymous Anonyme said...

eta kabronas

7:30 PM  
Anonymous Anonyme said...

Bua, ezin al dezu musika hori blogean jarri? Primerakoa litzateke... abesten imajinatzen zaitut, txikitan...jajaja. Lerdearena lojikoa!

8:15 PM  
Anonymous Anonyme said...

Femme fatale? Magabileroen inkorporazio berriren bat al da dama hori?

9:17 PM  
Blogger MAGABILA said...

Non non non, pas du tout!

C´est seulement... ma femme fatale. Pas des nouveau incorporations...

Bonne nuit

9:30 PM  
Anonymous Anonyme said...

La femme du couloir. Fatale? Peut-être elle peux pas être d’autre manière.

Bonne nuit

11:11 PM  
Anonymous Anonyme said...

Toujours déconcertantes, tes paroles, mais belles.
Bonne nuit (vraiment, cette fois)

11:23 PM  
Anonymous Anonyme said...

ze kultoak...nik ordea en dakit frantsesa...

9:56 PM  
Anonymous Anonyme said...

en dakizu e ?

9:58 PM  
Anonymous Anonyme said...

gangosoa naiz. en, en dakit :D

3:21 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home