metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

jeudi, mars 02, 2006

MUNDUAN GEHIEN MAITATU NAUEN EMAKUMEA

Munduan gehien maitatu nauen emakumearen izena Elena zen. Nik pertsona baino gehiago maite nuen, ordea, bere maitasun neurrigabea. Halaxe da: ez nuen bera maite, bere maitasuna baizik.


Ordu gutxi batzuetako urteak iragan genituen elkarrekin. Urte gozoak izan ziren, aho sabaian urtutako txokolatearen modukoak. Ederrak benetan. Hala ere, kezkatzen hasi nintzen urtetik urtera areagotzen zihoazen bere hasperen amaigabe haiek zirela-eta. Hasperen bakoitzean maitasun partikulak libratzen zituen, eta nik hori ezin onartu. Ez, ezin nuen eraman.


Gau batean, bere alboan uzkurtuta nengoela, hasperen egingo zuela sumatu nuen. Hasperen egingo zuen eta bere maitasunaren ale gehiago askatuko zituen. Horrelako beste galera bat ezin jasan nezakeen. Aitor dezadan, lepoa estutu nion maitasun isuria barnean gera zekion, maitasuna bere osotasunean nirea izan zedin.


Benetan diotsut, ez nuen nik hil. Barrenean zeraman maitasun neurrigabe hark egin zion eztanda. Maitasunez hil zen, benetan.

9 Comments:

Anonymous Anonyme said...

bufff ... jeje
posesive very posesive

9:53 PM  
Anonymous Anonyme said...

Oso testu ona da, benetan. Gogorra, errealitatea den moduan. Zorionak eta ondo lo egin.

10:32 PM  
Anonymous Anonyme said...

Ez zenuen bera maite, ez. Zure burua maite zenuen, maite duzu, gehiegi. Datorren asteazkenerako testu aproposa, oraindik bide luzea dugu aurretik, desgraziz.

6:11 PM  
Anonymous Anonyme said...

Berak maite zaitu Elena.

Gogora itzazu berarekin izan dituzun momentu zoragarri horiek.
Orain negar egin ezazu, eta besarka ezazu bera, eta berriro negar egin ezazu zure urguilua jan ez dezulako.

Egunen baten deituko zaitut telefonoz... kafetxo bat hartzeko edo.
Zutaz maiteminduta nago Elena, maitemin berezia da nik daukadana.

1:14 AM  
Anonymous Anonyme said...

deituko dizut, barkatu. ( :$ )

1:16 AM  
Anonymous Anonyme said...

Dizut eta zaitut, biak onartuak, ez?

10:37 AM  
Blogger xabi said...

"La maté porque era mía"

3:55 PM  
Anonymous Anonyme said...

Hori erabat matxista da

4:53 PM  
Blogger xabi said...

bai ba

9:13 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home