metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

dimanche, mars 05, 2006

MR. PETA CENSORED

Hainbat arrazoi direla medio, Mr. Petaren kontakizuna saretik kendu behar izan dugu.

Irakurri zenutenoi: gozatu ederra e!.

Irakurri ez zenutenoi: petaren kearen sensazio horrekin gutxienez gera zaitezte…

9 Comments:

Blogger MAGABILA said...

barkatu eragozpenak

7:07 PM  
Blogger MAGABILA said...

batez ere Mr. Petari.

7:07 PM  
Anonymous Anonyme said...

uixxx irakurri dut , baina ez dut zentsuragarri izan litekeen ezer irakurri . Ez dut ulertzen.
Mr.Petak zer dio ?

9:08 PM  
Anonymous Anonyme said...

Eh? Zer da, broma bat? Nik irakurri dut, baina ez dut ulertzen ere!

9:12 PM  
Anonymous Anonyme said...

Jajaja, Mr Petarena baino testu konprometituagoak irakurri ditut ba nik hemen!

9:15 PM  
Anonymous Anonyme said...

zergatik / zertarako gorde nahi du(zue) Mr.Petak / zuek textu ori ?

9:21 PM  
Blogger xabi said...

uiii hemen kuriositateak jango gaituenaren beldur naiz...

10:35 PM  
Blogger MAGABILA said...

Mr. Petaren arrazoi pertsonalak...

12:35 PM  
Anonymous Anonyme said...

ok ok

11:13 AM  

Enregistrer un commentaire

<< Home