metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

dimanche, août 05, 2007

ABSENT(a) NIGHTS (PART 5)

URTSUA, UDA


Abuztuak 3 eta 4, Bat-hiru


Lehertu ondorenean, olatuak astintzen duen area bezala sentitzen naiz.


Espejismoa. Kamuflajea.

Atotxako dorrea ikusezina da ilargi gabeko gauetan. Efektua miresgarria da: apartamentuetako argiak soilik ikusten dira, gauaren iluntasunean flotatzen duten forma geometrikoak sortuz.

***

Biharamuna (sartuzak sagarra ipurtzulotik, Newton -merci Are-)

Biharamunean, itsasontzi pisutsu baten antzera urperatzen sentitzen dut nire gorputza. Nire gaineko uraren pisua geroz eta handiagoa da; itsutzen nauen argi printza, berriz, geroz eta ahulagoa.

***

National Geographic

Gustatzen zait hondartzan bikotearen eskutik helduta doan emakumeari lotsagabe begiratzea. Baina benetan gustatzen zaidana, arra nire begien erasoaz ohartzen denean honek hartzen duen jarrera oldarkorra da: oilar dema baterako prest dagoen muturra, berea den presa bakean uzteko agindua igortzen didan begirada primitiboa. Pure National Geographic.

***

Mediterranean sundance

Zurriola post baywatch. 8:30-10:30 p.m.




Zilborrestea

Ama besarkatzerakoan, lehen aldiz bere barruan entzun nituen taupadak gogora ditzaket berriz.

Mundua umetoki handi bat da; leku orotan adi dezaket biok sortu gintuen odolaren bulkada.

Nahitaez, betirako lotu gintuen biziak.