metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

lundi, mai 22, 2006

POEMA MEKANOGRAFIKOA

Sentitzen dut.
Barkatu.
Barkatu.
Barkatu.
Muxu bat eman nahi dizut.
Zuk niri muxu bat ematea nahi dut.
Oraingoan bai
oraingoan esango dizut
"ulertu dut".
Eta berriz ere nagoen egoerara bueltatuko naiz.


Baina ez da berdina izango
muxu horren bidez
zuk niri betirako
laztanki
amoroski
amultsuki
xiringaren ziztada
zintzilik
bihotzean
utziko baitidazu.

8 Comments:

Blogger MAGABILA said...

Zeharka ezan berriro
behin bada ere
azken aldiz
muxu batetik bestera dagon espazioa
puxika etilikoa behin betiko
zarrastatu arte
sinistan
zoramenetik malenkoliara
urrats bat bat bat bat
besterik ez dagoela.
Eta sinistan
azken urrats hau
amildegitik behera
erortzea bezala dela.

Baina zer koño esaten diat
hau hik nik baina hobeto dakin-eta.

4:39 PM  
Blogger MAGABILA said...

agonia latza
itxaronaldi eternoa

5:43 PM  
Anonymous Anonyme said...

Now you can refresh and you'll find something.

5:52 PM  
Blogger MAGABILA said...

Azkenean!

5:53 PM  
Anonymous Anonyme said...

Refresh

6:34 PM  
Anonymous Anonyme said...

Ailegatuko ez dena.

9:16 PM  
Blogger lost said...

Hori dirudi...

9:46 PM  
Anonymous Anonyme said...

Earra oso! Izugarri gustaittn zait zuen literatura, inoiz irakurri eta bihotzera sartu zaidan onena! Gustatuko litzaidake orrela idatzi ahal izatea baña... nik nahiago dut, maite zaitut bat esan eta... hortan geratzea

3:34 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home