metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

samedi, janvier 07, 2006

do-re-ni


minbizia zuen kontzertua zen hura. hasiera ederra, ostean, okerrago, kaka ondoren, usaia, argiak.
supituan fiuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmm
eta plastiko beltzaraneko botila abeslariaren muturrean lurreratu.
kar-kar-kar lotsati batzuk jendartetik. ni barne. barka. abeslari bat behar dugu. kitarra jotzen jakin behar du. jendarte honek zirrara sorrarazi behar dio. oihu egin behar du. argi hoiekin elkartu eta 1 izan.
ni, mesedez, ni.
zu!
ni?
tapatapataopataarimmmmmmmm

IKUSKIZUNA

1 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Gartxot, askotan flipauta uzten nauzu.

Kontuz, benetan, eroetxeko arduradunak zure atzetik dabiltzala entzun dut-eta.

Ihes honetan bi bagara dagoeneko. Hasta siempre comandante

6:21 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home