metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

jeudi, avril 12, 2007

BEGIRADA

Gezur ttipien zetazko teilatuaren azpian bizi nahi duzunean

etxeko atea irekiko dizut,

zigarroaren ketan fantasiazko hitzak kiribiltzen entzun nahi dituzunean

soilik.

Nire mingainaren atzapar basatian bizi nahi duzu?

Sartu barrura

ardo onenarekin egingo dugu topa

zuretzat bakarrik joko dut pianoa

eta elkarri begira, ninien isla ahularekin

oroitzapenak josiko ditugu

ilargia eta itsasoa balira bezala.

Debussy gogoko baduzu

badaukat leku bat zuretzat

hemen, desira handietan ainguratua

aitortza ñimiñoentzat egokitua.


Ez dizut esan baina

Begiak ixten dituzun bakoitzean

zeure begiradan

neurea, my love,

betiko harrapatuta geratuko den beldurra dut

( esan zuen Humphrey Bogartek sonbreilua okertuz )

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Ona moldaketa !!

10:29 AM  
Anonymous Anonyme said...

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohh!!!

Beti gaiak zutik darrai!

11:10 AM  
Blogger iker said...

Zure begiradarik ederrena nire begi ninietan isladatzen dena da.

Haren begirada etengabekoa da
Haren begiradak sustraiak bota zituen ene begiotan
Haren begirada etengabekoa da
Nire gogamenean

aupa Klart aspaldiko.

4:59 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home