metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

samedi, septembre 30, 2006

CALL ME, SEX ME

(...)

- Atzoko larrujotzea izugarria izan zen, X
- Ez dakizu zenbat botatzen deten faltan zure alu heze, gozo eta labainkorraren barruan sentitzea, Y... Behar zaitut, behar zaitut orain, orain, orain...

- (hasperena) Jo... Baina ezinezkoa da, X, ezinezkoa... Nik ere bai, nahi zaitut nirekin hemen...

- Gauean ohean leku bat gordeko dizut, beti bezela, ametsetan sikiera elkartzen bagara

(...)

4 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Nik X eta Y alderantziz jarriko nituzke...

12:05 PM  
Anonymous Anonyme said...

Nik "X" eta "Y" jarri ordez "X" eta "XX" jarriko nuke...

(moderated comment, relax...kiss)

12:11 PM  
Anonymous Anonyme said...

Egia esan aldaera guztiak dira tentagarri:xx-xy-xy-xx-xx-xy..
Koloretako sexu eta amets guztiak dira tentagarri..
call me, sex me..

8:48 PM  
Anonymous Anonyme said...

Arrazoi, X.

Baina nik esan nahi nuen bat X bazen, bestea doblemente X zela (ez emakumearen zeinu moduan baizik X zinearen omenez...)

Call me sex me, bai. 3 times baby.

8:55 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home