metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

vendredi, mai 26, 2006

MARTZIANOAK, GIZAKIAK

Atletismoko pistan korrika ari nintzela martziano bat imajinatu dut niri begira. Martziano bat, azal berde eta malguki antzeko antena horietakoak dituena. Buelta bat korri, bi, bost, zazpi... Izerdituta nengoela, zera pentsatu dut, martzianoak ez lukeela inolaz ere ulertuko zergatik, zertarako, ari nintzen korrika. Ziur nago absurdoa irudituko litzaiokeela zeharo.

Martzianoak ere ez luke ulertuko zergatik ematen ditugun hainbeste ordu liburu baten aurrean. Edo zergatik egunak, gauak eta asteak pantaila bati begira. Erabat paralizatuta. Zergatik flexioak egiten ditugun, zergatik abdominalak, zergatik obsesionatzen garen ez jatearekin.

Horrelako gauzak gizakiok soilik ulertzen ditugu.

Zurekin egon nahi dudala pentsatzen dut berriz. Buelta bakoitzeko imajinatzen dut nire bila etorriko zarela pistara. Obsesiboki pentsatu ere.

34 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Eta etorriko bazina?

Azken bueltako kurba hartu ondoren, bat batean, azkenik, egiaz ikusiko bazintut?

Hainbeste denbora zurekin amesten, ez dakit nola jokatuko nukeen. Ziur aski, eta denbora luzez pilatua dagoen desioak gidatuta, edozein hitzen aurretik muxu luze, heze bat emango nizuke ezpainetan. Eta zure aurpegia arakatuko nuke ondoren, pixkanaka, leporantz eta hortik behera jaitsiz. Martzianoaren entretenimenturako.

10:40 PM  
Blogger MAGABILA said...

UUpsss Testuaren amaierari hau eranstea ahaztu zait:


"Baina hori gizakiek ez dute ulertzen. Horrelako gauzak, zoritxarrez, martzianoek soilik ulertzen dituzte."

10:41 PM  
Anonymous Anonyme said...

Oummm... Martzian@ bat dugu bisitari blog honetan...

Ez ote den martzian@ "light"-EGIa...

Esaidazu, martzian@, joku asko ematen al dute antena horiek? (jaja)







Nik burua zure eskutan utziko nuke,utziko dut. Ez dugu hizkuntzarik behar horretarako... joan hadi beherago beherago beherago...

10:46 PM  
Anonymous Anonyme said...

Umore bastoegia izan da. Sorry martzian@.

10:47 PM  
Anonymous Anonyme said...

Zigor nazazu antenekin buruan joz...

jajaja ze imajina

jo nazazu antenekin
hau sadomaso da

jajaja

10:48 PM  
Anonymous Anonyme said...

Nahikoa nahikoa

Utzidazu kontzentratzen

Esan al dizut inoiz
zure bularrak
eta zure begiak
inoiz izan diren desiatuenak direla orain?

10:49 PM  
Anonymous Anonyme said...

C´mon c´mon...
touch me...
feel me...
come, come
faster
faster
not so fast
I like that
o yes, I like that

10:51 PM  
Anonymous Anonyme said...

mars, just attack me

mars attack

10:51 PM  
Anonymous Anonyme said...

Wake me up!

10:51 PM  
Anonymous Anonyme said...

Mmm...
Ta hemen "besteik gabe" izateko zuzen zuzena den norbait degu...

Zure ahoan galdu nahi dut, zure mihia sentitu nire gorputzetik irristatzen...

Antenak beraiek tentetu arte.

10:53 PM  
Anonymous Anonyme said...

Mmm...
Ta hemen "besteik gabe" izateko zuzen zuzena den norbait degu...

Zure ahoan galdu nahi dut, zure mihia sentitu nire gorputzetik irristatzen...

Antenak beraiek tentetu arte.

10:53 PM  
Anonymous Anonyme said...

Sorry, sorry, eszitazio honekin bi aldiz biali det...

Magabilak borratuko digu bat, egingo digu mesede hori.

Nik zuri mesede dezente egingo nizkizukeen bezala.

10:54 PM  
Anonymous Anonyme said...

Martziana batekin inoiz oheratu al zea?

Hori eta gero,kenduko zenuke "besteik gabe" izen gris/marroi hori...

Probatu nahi?

10:57 PM  
Anonymous Anonyme said...

Zuk esan morbo gehien ematen dizun tokia eta modua, nik nire antena majikoekin prestatuko dut eta...

Eta ekarri atletismoko toalla hori, izerdia lehortzeko zerbait beharko duzu eta.

10:59 PM  
Anonymous Anonyme said...

Hezetasuna sentitu nahi dut
emadazu
emango dizut
just break me into peaces
Drink my desire
we´ll fuck the sunset just once
Afterwards,
there´ll be no sun
just darkness
and a small light
a small light driving my desire
to crazyness
Just darkness
and a small light
a small light
telling me how you make me feel
a small light that
if it gets in touch with you again
may burn the whole world


TOO MUCH LITERATURE

10:59 PM  
Anonymous Anonyme said...

TOO MUCH LOVE
TOO MUCH DESIRE
TOO MUCH LIFE

11:00 PM  
Anonymous Anonyme said...

Once you wake up, it is hard to fall asleep never more...

11:00 PM  
Anonymous Anonyme said...

OVERDOSE ME!

11:01 PM  
Anonymous Anonyme said...

And the raven said: nevermore

11:01 PM  
Anonymous Anonyme said...

Dios, zu earra izango zea txortan!

Intensidade horrekin...

Imajinatu nazazu biluzik, zetazko izaren gainean, izotz kubotxoekin nire gorputza zeharkatzen duzun bitartean, nire hasperenak entzunez, zureak sortuz...

Sex me sex me once and again

Burn me Let's burn in hell

11:03 PM  
Anonymous Anonyme said...

Jajaja antena magikoak y la ostia!

Igeldoko funikularra, 6:58 a.m.

11:03 PM  
Anonymous Anonyme said...

ados, igeldoko funikularrean, azkeneko bagoian, zu eserita, gora goazela, ni zure gainean, behera, behera...

Eta funikularrak ezin du, ezin du hainbeste pasio aguantatu...

11:04 PM  
Anonymous Anonyme said...

Eskaileretan gora
eskaileretan behera
hain estu jantziak
biluzik imajinatzen zaitut

Funikularra
eguzkia lotsati
eta badirudi horrela eman dugula bizitza osoa
larrutan gogor
gogorrEGI...

11:05 PM  
Anonymous Anonyme said...

eskilaretan gora eta behera, segi nazazu, segi nazazu, goazen funikularraren babesera, eta plazerrez eztandaraziko zaitut.

11:07 PM  
Anonymous Anonyme said...

eskuak lotuta, gogoa aske, nahia eta ezina, nire mende, nire mende, edozer egingo dizut, edozer eskatzen didazu sex me sex me sex me gogorrEGI, indeed.

11:09 PM  
Anonymous Anonyme said...

ez dut zure gorputza besterik buruan
pasioz lehertu nahiko nuke
zure barnean
behin eta berriz

zergatik ezin dut hau aguantatu?
zergatik joan behar naiz orain ikastera?
Plazer bat izan da elkar ezagutzea, ma chére mars

izugarrizko plazerra...

bonne nuit

11:10 PM  
Blogger MAGABILA said...

Gizakiak ze martzianoak bihurtzen diren berotzen direnean

Udaberria...

11:11 PM  
Anonymous Anonyme said...

Izugarrizko plazerra, bai...

Igualmente,

Ia egunen batean funikularrean elkar topatzen dugun. Erraza da, bi antena berde ez dira edonon aurkitzen.

Baina: ez gero martziana batekin maitemindu!

11:12 PM  
Anonymous Anonyme said...

festara apuntatu nahi?


alde egin behar dut
alde

bihar azterketa
eta ni hemen
"en bolas..."

11:12 PM  
Anonymous Anonyme said...

Nik biologia eta anatomian laguntza behar badezu, emangoizut. Ta hortako ez dezu jantzi beharrik ere...

11:14 PM  
Anonymous Anonyme said...

eskatzen hasita...

kimika eta fisikan ere... ziur aditua zarela...

banoa definitivamente

au revoir...

11:15 PM  
Anonymous Anonyme said...

sex me sex me

11:16 PM  
Anonymous Anonyme said...

call me sex me!

11:18 PM  
Anonymous Anonyme said...

No comment...

1:23 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home