metropolitan. . .

Ez dakigulako baina jakin nahi dugulako Ez dugulako probatu baina probatu nahi dugulako Ez dugulako ikasi baina ikasi nahi dugulako Donostialdeko gazte literaturzaleen blog bohemio, paristar, idealista, erromantiko, fantasioso eta eroa.

vendredi, octobre 06, 2006

SINBIOSIA EGIN GABEKO OHEAN

Hire azala eta izaren leuna ezberdintzen ez diren inbernaderoan

ilargi argitan heldutako pasio gorria itsasten zaigun ezpainetan

geure gorputzek ilargia

eta ilargiak geure gorputzak beharko balitu bezala

Egarri naun

hire zainetatik edan behar dinat

urezta nazan izara azpiko gure bizilekuan

Barre eta istorio artean

ilargia bera lehertu arte behintzat

7 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Ze onnnna...

Kiss

6:07 PM  
Anonymous Anonyme said...

ni ere egarri naz, agian hurrengo idatziarekin hasetu neike...
Argazki ederra

1:42 PM  
Anonymous Anonyme said...

you are asking rather little then .

2:46 PM  
Anonymous Anonyme said...

itotzen ari naiz
hire ahotik arnastu nahi diat
besarka nazak gure ametsetako elkargunean
lekurik surrealistenean
ametsa bera erralitate bihurtu arte


kiss

3:35 PM  
Anonymous Anonyme said...

amesten jarraitu nahi dut,
ez dut esnatu nahi,
errealitatea ez da beti hain polita.
Gure ahoak jolasten dauden bitartean ametsetan jarraitu nahi dut.

kiss

6:36 PM  
Anonymous Anonyme said...

Joder Jon, hor, hor! Ze ona...!

11:56 AM  
Anonymous Anonyme said...

ZENTSURARIK EZ!!!!!!!

Zentsorea sutaraaaaaaaaaaaaa

come on baby light my fire...

12:17 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home